
Onze werkwijze
Revas Multiservice bouwt en onderhoudt solide installaties voor het interne vervoer en de verwerking van los gestorte producten.
De echte meerwaarde van Revas Multiservice ontstaat in het gesprek met de klant: wat is bij u precies nodig, wat wilt u zelf doen, wat kunnen wij voor u, hoe vinden we de ideale combinatie.
Bij het ontwerp luisteren we goed naar de klant. We zijn op zoek naar de juiste specificaties die leiden naar precies de gewenste kwaliteit. Bij de bouw van de onderdelen van de installatie stelt Revas Multiservice hoge eisen aan de uitvoering.
Het VCA*-certificaat wordt dagelijks bewezen.

Onze werkwijze
Revas Multiservice bouwt en onderhoudt solide installaties voor het interne vervoer en de verwerking van los gestorte producten.
De echte meerwaarde van Revas Multiservice ontstaat in het gesprek met de klant: wat is bij u precies nodig, wat wilt u zelf doen, wat kunnen wij voor u, hoe vinden we de ideale combinatie.
Bij het ontwerp luisteren we goed naar de klant. We zijn op zoek naar de juiste specificaties die leiden naar precies de gewenste kwaliteit. Bij de bouw van de onderdelen van de installatie stelt Revas Multiservice hoge eisen aan de uitvoering.
Het VCA*-certificaat wordt dagelijks bewezen.
Onze Service
De service van Revas Multiservice begint met de nauwkeurige montage van vernieuwde onderdelen in uw installatie. Het vervolg van de service bestaat uit drie stappen: inspectie, revisie en onderhoud.
Inspectie: Revas Multiservice bekijkt, beoordeelt en meet de installatie. U krijgt dan snel een rapport en u ziet het meteen: dit is de status en deze reparaties zijn urgent.
De tweede stap is een revisieslag volgens offerte. modernisering van een bepaald gedeelte en reparatie van onderdelen zorgen ervoor dat u een nieuw beginpunt heeft. Uw installatie kan er weer jaren tegenaan.
Een uitgekiend onderhoudsschema zorgt daarna voor zekerheid. Revas Multiservice vervangt volgens een afgesproken interval de lagers en andere kwetsbare onderdelen. Uw productie gaat onverstoorbaar door.

- Professional Specialist
- Brilliant Ideas
- Precise Builders
- 24/7 Assiatance
Onze Service
De service van Revas Multiservice begint met de nauwkeurige montage van vernieuwde onderdelen in uw installatie. Het vervolg van de service bestaat uit drie stappen: inspectie, revisie en onderhoud.
Inspectie: Revas Multiservice bekijkt, beoordeelt en meet de installatie. U krijgt dan snel een rapport en u ziet het meteen: dit is de status en deze reparaties zijn urgent.
De tweede stap is een revisieslag volgens offerte. modernisering van een bepaald gedeelte en reparatie van onderdelen zorgen ervoor dat u een nieuw beginpunt heeft. Uw installatie kan er weer jaren tegenaan.
Een uitgekiend onderhoudsschema zorgt daarna voor zekerheid. Revas Multiservice vervangt volgens een afgesproken interval de lagers en andere kwetsbare onderdelen. Uw productie gaat onverstoorbaar door.

- Professional Specialist
- Brilliant Ideas
- Precise Builders
- 24/7 Assiatance
Waar wij ons in onderscheiden
Revas Multiservice B.V. staat voor Kwaliteit en precisie op deze manieren onderscheiden wij ons.

Compleet en Precies
De complete service van Revas Multiservice ondersteunt het bedrijfsproces van de klant in vier stappen: Montage, Inspectie, Revisie, Onderhoud.
Inspectie
De medewerkers van Revas Multiservice beoordelen alle onderdelen van de bestaande installatie en verrichten precisiemetingen. U krijgt dan een volledige rapportage en u ziet meteen de status: daar liggen de risico’s en die reparaties zijn urgent.
Revisie
De tweede stap is een revisieslag volgens een uitgebreide offerte. Revas Multiservice doet u een voorstel, geeft uitgewerkte alternatieven en u neemt de besluiten. Modernisering van een deel van de installatie, versterking van kwetsbare onderdelen en ander reparaties die het risico van een bedrijfsstop zo klein mogelijk maken. Het resultaat: u heeft een nieuw beginpunt
Onderhoud
Daarna zorgt het reguliere onderhoud voor de zekerheid in uw bedrijfsvoering. Een uitgekiend onderhoudsschema van Revas Multiservice bespaart u veel kosten, want een kritisch onderdeel is vervangen, voordat het schade veroorzaakt in uw installatie. Uw productie gaat onverstoorbaar door.
De monteurs bij dit onderhoud zien soms dat een kortere onderhoudsinterval nodig is of dat de interval juist verlengd kan worden. Dat melden ze dan meteen bij u. Zo werkt de optimale service van Revas Multiservice.
Montage
Als Revas Multiservice de onderdelen voor de modificaties van uw installatie heeft gebouwd, is een belangrijke fase voltooid, maar u heeft er nog geen nut van. Het gaat om het goed functionerende geheel. Een team van Revas Multiservice brengt de onderdelen naar uw bedrijfslocatie en plaatst de onderdelen volgens uw aanwijzingen. De onderdelen worden zorgvuldig op elkaar aangesloten. Dan volgt de test: eerst van de afzonderlijke onderdelen en daarna van de gehele installatie. De mannen van Revas Multiservice gaan pas weg als alles draait zoals u dat verwacht.








Werkplaats
Om de installaties en onderdelen te kunnen maken zoals de klant ze wil hebben, heeft Revas Multiservice een zeer goed uitgeruste werkplaats. Voor de bewerking van roestvaststaal, aluminium en gietijzer is Revas Multiservice onder andere uitgerust met:
- drie draaibanken
- (WMW 3000×500,
- Tos 2000×800,
- Ernault Somua 350)
- frees (Eumega)
- pons
- kantbank
- slagschaar
- bandzaag (nc en cnc)
- brootspers lasrobot (OTC) met manipulatoren
- lasrolstelling (5 ton)
- diverse pulsmig-lasapparaten
- bovenloopkraan en andere hijsmiddelen
- een aparte afdeling voor roestvaststaal.
Wat anderen over ons zeggen

Sonac is tevreden over Revas Multiservice, Sonac bv in Vuren reorganiseerde de technische dienst en besteedt sinds enige jaren het standaardonderhoud met de repeterende werkzaamheden uit aan Revas Multiservice. Jan Smulders legt uit “Zij doen de inspecties, het vervangen van lagers en het onderhoud aan de zeefmachines, elevators en kettingtransporteurs e.d. Gemiddeld zijn elke week vier tot acht mensen van Revas Multiservice een of twee dagen aan het werk bij ons. Ook in het weekend en ’s avonds kunnen we op hen rekenen. Ze zijn allround en willen en kunnen alles aanpakken. Ik heb intussen een goed beeld van hun prestaties. Ze denken mee, stellen verbeteringen voor en signaleren wanneer bepaalde storingen te vaak optreden”.
Onze Partners


















